Nya naglar ---> snart

Ähm jo , jag har fortfarande inte löst problemet med youtube och önskar att någon gullig person skulle vilja hjälpa mig med den biten. Men ingen har erbjudit sig så det blir ingen tutorial förren det funkar :o. Men idag tror jag att jag ska göra nya naglar , om jag hinner (har rätt så fullt upp) så kommer jag att filma hur jag gör dom och sedan försöka ladda ner något annat "göra sin egen film- program", hoppas det finns bara!
Idag ska jag fixa massor av saker, eller inte massor men men. Skola först , sen hem och laga mat, stallet och sen hem igen och göra läxor...
Ja, jag har rätt så fullt idag så jag får se om det blir nya naglar!
Så länge får ni se hur dom ser ut, OBS oredigerad bild..

Ja, ni får nöja er sålänge med en nagel :).
Nu drar jag till skolan!
Hejdå
//Madde

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: åh, vad härligt att någon hakar på våran nya trend! healthy is the new skinny :D Ska skriva ett ordentligt inlägg om hälsa någon dag. Du fick mig precis att bli lite extra motiverad, tack!

2012-01-08 @ 20:38:44
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0